I made this widget at MyFlashFetish.com.

Adik Beradik saya!

Yeah mari saya perkenalkan adik beradik saya
Ok sebelum tu lihat pic dibawah ini dulu.....


Ye yang tengah itu saya.
HAHA comel kan kan.. :D
Dan telinga saya dari dulu CAPANG
Tu yang dipanggil Dumboo tu =.= *pfft

Ni yang sulung.
Along
Mohd Khalid B Ali
Lahir 10 Aug 1985
Panas baran
Pendek *lagi pendek dari saya
Berkaca mata *seperti dalam gambar
Hobi sekepala dengan ayah kami, MEMANCING.

Angah, nombor dua.
Mohd Ghadaffi B Ali
20 Jun 1989
Gemok,tinggi,berkaca mata juga
Hobi errrrrrrrr *tatau la :D

Satu-satunya perempuan dikalangan adik beradik saya
Kakak
Maisurah Halimah BT Ali
31 Oktober 2002
Manja,kuat merajuk (biasalah seorang je perempuan)
dan kuat main! :)

Ni yang last dan sangat nakal
Adik
Mohammad Fahd B Ali
21 Januari 2004
Nakal dan kuat main kotor.

Dikalangan adik beradik saya, antara along ngan angah, saya je yang tak bercermin mata.
Sebab saya pandai jaga mata saya. HEE
Dan nama kami adik beradik sangat unik sedikit. (orang yang cakap)
Tetapi itulah nama yang Ali Abdullah dan Maznah Mohammed berikan. :)
I miss my family :)

No comments:

Post a Comment